آندیاآندیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

دنیایم آندیا

چهارشنبه 20 خرداد 93

1393/3/21 7:42
نویسنده : مامان جون
724 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

سلام عسل ترین ،جیگر ترین دختر دنیا

دختر قشنگم که جدیدا خیلی شیرین زبون شدی ،دنیای مامان ،قربونت برم خدارو شکر نسبت به هفته پیش خیلی حالت بهتره ، جدیدا هم که خونمون نزدیک مهد کودک شما و محل کار مامان اومده خیلی اوضاع بهتر شده،باورت میشه الان ساعت 7:10 صبحه ولی شما در خواب نازی و مامان آماده شده که بره سر کار ولی دلم نیومده بیدارت کنم ،دیدم فرصت خوبیه برای نوشتن وبلاگ دختر گلی ،قبلا همیشه ساعت یک ربع به شش صبح بیدار مشدی و کلی تو راه و ترافیک اذیت میشدی ،عزیز دلم مامانو ببخش  که بخاطر شاغل بودنم نمی تونم اون جوری که دلم می خواد برای شما مادری کنم ،جگر گوشه مامان باور کن آرزوم همیشه و لحظه به لحظه کنار شما بودنه ،منو ببخش بخاطر سهل انگاری و کوتاهی هایی که بواسطه شاغل بودنم در حق تو روا کردم ،خدا رو شکر می کنم که تو با آغوش باز مهد کودکو پذیرفتی و همیشه با خوشحالی تمام مهد کودک میری و عاشق مربیت ژیلا جون یا بقول خودت (جیلاجون) هستی

بارها گفتمو بازم می گم:

 

 دخترم

 

یاد قلبت باشد یک نفر هست که دنیایش را

 

                                           همه هستی و رویایش را

به شکوفایه احساس تو پیوند زده

                                           و دلش می خواهد لحظه ها را با تو به خدا بسپارد

 

              و به یادت هر صبح  گونه سبز اقاقیها را از ته قلب و دلش می بوسد

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)