آندیاآندیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

دنیایم آندیا

دختر بابایی

1392/1/24 13:25
نویسنده : مامان جون
1,397 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم ، این روزا خیلی بداخلاق شدی اونم به خاطر اینه که داری دندون درمیاری،هر روز که من و بابایی می رسیم خونه هر دو بغلمونو وا می کنیم و بهت می گیم بیا ،اما تو میری بغل بابایی و گردنشو سفت می چسبی و منو تحویل نمی گیری ،بابا جونت کلی ذوق می کنه ،من که می رم دست و صورتی بشورم ،حالا دنبالم گریه می کنی ،خیلی شیرین عسل بازی درمیاری ،یه چای می خوریم می ریم پارک در خونمون ،بچه ها رو که می بینی کلی ذوق می کنی ،وقتی برمی گردیم خونه ،مامان خیلی کار داره باید لباساییو که در طول روز کثیف کردی بشورم ،شام درست کنم ،ناهار فردای خودم و بابایی و مادر بزرگ رو بزارم ،از همه مهمتر سوپ شما رو درست کنم ، در حین این کارا هم به شما غذا بدم  ،بعدش هم ظرفا رو بشورم ،هر چی تند عمل می کنم بازم خیلی زود بخوابم ساعت 12 شبه ،در طول شبم شما چند بار بیدارم می کنی ،اما عزیز دلم همه این خستگیها رو با جون و دل خریدارم ،یه لحظه خندیدنت  و با تمام دنیا عوض نمی کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)