آندیاآندیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

دنیایم آندیا

چهارشنبه 18 اردیبهشت 92

1392/2/18 7:46
نویسنده : مامان جون
720 بازدید
اشتراک گذاری

 

  

سلام عسلترین دختر دنیا

 

ببخشید مامان جون که این چند روز نتونستم بیام و برات بنویسم ،آخر اینترنت سرکارمونو قطع کردن،الان هم از رمز رئیسم دارم استفاده می کنم.

دختر قشنگم داری روز به روز بزرگتر میشی ،اما نمدونم چرا هر چیو می خوای جیغ می کشی ،تمام تلاشمو می کنم که دخترم عصبانی نشه و هر چی می خوای و بهت می دم ،عزیز دلم با مادر بزرگ صفا ی صفایی ،ولی با این وجود وقتی از در می یام تو ،شروع میکنی به جیغ و دست و پا زدن (البته از سر شوق ) وقتی هم که بابا میاد همین طور.

عزیز دلم دیگه خودش پستونکشو از دستم می گیره ودهنش میزاره ،اگه برعکس دهنش کرده باشه سریع متوجه میشه و درمیاره دوباره دهنش میزاره.

 

دخترم دیشب برای اولین بار شامش ،ماهی کباب شده بود و خیلی هم دوست داشت.

عزیزم نمی دونی وقتی با اشتها غذاتو می خوری من چه حالی می کنم.همیشه همین طوری باش.

 

آندیایم ،

عشقم ،هستیم ،تمام وجودم،با تمام وجود دوستت دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی درسا
24 خرداد 92 2:16
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک همیشه خوش باشی و سلامت
مامان آویسا
25 خرداد 92 11:22
سلام عزیزم. تولدت مبارک خوشگل خاله. دوستت دارم عزیزم. همیشه شاد باشید با یه عالمه بوس